Busipedia
Wat zijn de kantoortijden van Busipedia?
Ons kantoor is geopend op de volgende dagen en tijden:
Maandag | 09:00 uur – 18:00 uur |
Dinsdag | 09:00 uur – 18:00 uur |
Woensdag | 09:00 uur – 18:00 uur |
Donderdag | 09:00 uur – 18:00 uur |
Vrijdag | 09:00 uur – 18:00 uur |
Zaterdag/zondag | Gesloten |
Feestdagen, ongeacht de dag | Gesloten |
Ik heb een e-mail gestuurd. Wanneer krijg ik antwoord?
Dat is uiteraard een beetje afhankelijk van de inhoud van het bericht. We proberen een werkdag nadat je de e-mail of het contactformulier hebt verzonden te reageren. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we je dat vooraf aan je weten.
Wij hebben een prachtig product. Kunnen we eens een kop koffie drinken?
We werken natuurlijk graag samen met mensen die mooie producten en diensten aanbieden. Misschien is jouw product of dienst echt wel iets voor ons. Als we ernaar op zoek zijn, dan nemen we uiteraard contact met jou op.
Met iedereen een kopje koffie drinken is helaas niet mogelijk. Daarom maken we geen gebruik van deze aanbiedingen.
Abonnementen
Hoe kan ik een abonnement aanvragen?
Je kunt een abonnement aanvragen via de abonnementenpagina. Je regelt de aanmelding vervolgens in Moneybird.
Hoe verloopt de betaling?
De eerste maand betaal je vooraf via iDeal of een debit of credit card. Hiermee gebeuren 2 dingen. Allereerst wordt de betaling voor de eerste factuur voldaan. Tegelijk geef je een machtiging af om toekomstige betalingen van diezelfde rekening of betaalkaart af te schrijven. Je hebt er daarna dus geen omkijken meer naar.
Kan ik in termijnen betalen?
Het is helaas niet mogelijk om het maandbedrag in termijnen te betalen. Dit zou immers betekenen dat het openstaande bedrag, door de nieuwe termijnen, alleen maar verder oplopen.
Hoe kan ik opzeggen?
Opzeggen kun je doen door in de e-mail met een factuur op “Betaal factuur” te klikken. Geef vervolgens uw toegangscode in. Klik boven aan de pagina op “Abonnement”. Daar kunt u vervolgens opzeggen.
De opzegging wordt opgezegd met ingang van de volgende maandtermijn.
Facturen en betalen
Hoe ontvang ik de factuur?
Je ontvangt de factuur via e-mail. Wil je deze liever op een ander e-mailadres ontvangen? Laat het dan gerust even weten. Het is mogelijk om de factuur naar meerdere e-mailadressen te sturen.
We kiezen er bewust voor om de factuur niet per post te versturen. Dit heeft niet alleen te maken met de kosten. Het maakt het ook mogelijk om online betaalmethoden aan te bieden. En het werkt simpelweg sneller.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via:
- een overboeking op onze bankrekening;
- iDeal, of;
- een credit of debit card.
Vermeld bij een overboeking het factuurnummer en/of het betalingskenmerk. Het betalingskenmerk vind je in de voettekst op de factuur en begint met RF.
Kan ik de status van de factuur checken?
Dat kan! Klik op de “Betaal factuur”-knop in iedere willekeurige factuurmail. Je komt dan in een online omgeving. Klik bovenaan op “Alle facturen”. Je krijgt dan een overzicht van alle facturen met hun betaalstatus.
Na je betaling krijg je overigens ook een bevestiging. Ook deze ontvang je per e-mail.
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, wat nu?
Het kan altijd gebeuren dat je de factuur bent vergeten of dat er iets mis is gegaan. Controleer in je boekhouding of de betaling inderdaad niet is gedaan. Klopt dat? Maak de betaling dan alsnog naar ons over.
Is de betaling wel goed gegaan? Laat het ons dan per e-mail weten. Dan controleren we graag of er aan onze kant iets mis gaat.
Lukt het niet om te betalen? Neem ook dan contact op. Dan maken we graag nadere afspraken. Wacht daar niet mee tot je meerdere herinneringen hebt gehad. Als de factuur is overgedragen aan het incassobureau, kunnen we je niet altijd meer helpen.
Ik heb een brief ontvangen van Online Incasso. Wat nu?
Online Incasso is ons incassobureau. Maar het is geen traditioneel incassobureau. Zij informeren je over de vordering, de bijkomende incassokosten en de betaaltermijnen. Daarnaast kun je via hun platform makkelijk contact met ons opnemen. Zo kunnen we gemakkelijk zelf specifieke afspraken maken.
Je maakt dus met ons verdere afspraken. En je betaalt ook op onze bankrekening.
Online Incasso brengt je de buitengerechtelijke incassokosten en de wettelijke rente in rekening. Deze kosten zijn een vergoeding voor de extra werkzaamheden die wij voor de incasso moeten maken. Je betaalt de rente als vergoeding voor de periode die wij langer op betaling hebben moeten wachten.Je bent verplicht om deze kosten te betalen.
Ik heb een brief gekregen van een ander incassobureau, wat nu?
Het kan voorkomen dat we de factuur uit handen geven aan een ander incassobureau of een gerechtsdeurwaarder. Neem in dat geval contact op met het incassobureau. We kunnen je in dat geval helaas niet meer helpen op het gebied van betalen en het maken van afspraken.